Sähkön laskutuksen yhteystietoja
Kun muutat, muista tehdä sähkösopimus haluamasi myyjän kanssa hyvissä ajoin ennen muuttoa. Saamme tiedon muutosta sähkönmyyjältäsi ja lähetämme sen pohjalta sinulle verkkopalvelusopimuksen.
Huom.! Sähköt katkeavat, jos kohteessa ei ole voimassa olevaa sähkön myynti- ja verkkopalvelusopimusta.
Kytkemme sähköt sähkönmyyjän ilmoituksen mukaisesti sopimuksen alkamispäivänä. Huolehdithan sähköjen kytkennän turvallisuudesta sähkösopimuksen alkaessa. Sähkösopimuksen tekevän asiakkaan tulee aina huolehtia omien sähkölaitteidensa asianmukaisesta käytöstä ja toiminnasta, myös kytkentätilanteissa. Asiakkaan vastuulla on, että sähköt on turvallista kytkeä sähkösopimuksen alkamispäivänä.
Saat meiltä laskun sähkön verkkopalvelustasi ja sähkönmyyjältäsi sähköenergiasta.
Asiakaspalvelu
Laskun sisältöön ja sopimuksiin liittyvät asiat
Raahen Energia Oy
ma-to klo 8-16 sekä pe klo 9-16
08 477 050 (mpm/pvm)
Huom.! ei muuttoja, uusia sopimuksia tai laskun maksuun liittyviä asioita
Maksuneuvonta
Laskun maksamiseen ja perintään liittyvät asiat
Ropo Oy
Maksuneuvonta ma-pe klo 8-20
Maksuvalvonta ma-pe 8-18
Yritysasiakkaat ma-pe 8-17
09 4246 1343 (mpm/pvm)
Liittymät
Sähköliittymän rakentaminen tai liittymän muutokset
Raahen Energia Oy
ma-pe 9-15
040 135 6796 (mpm/pvm)
Energiatili palvelu lakkaa 31.12.2022
Kulutustietojen näyttäminen Online-palvelussa lakkaa vuoden 2022 loppuun mennessä. Sähkön kulutustiedot ovat saatavilla valtakunnallisesta Datahub-palvelusta. Palvelusta näet omien henkilötietojen lisäksi myös sähkön käyttöpaikkaan liittyvät asiakastiedot.
Palveluun kirjautumisessa käytetään suomi.fi -palvelun tarjoamaa kirjautumista. Palvelun kautta voit myös valtuuttaa kolmannen osapuolen toimimaan puolestasi. Datahubia hallinnoi Fingrid Datahub Oy, joka on Fingridin tytäryhtiö. Datahubiin pääset kirjautumaan osoitteessa https://oma.datahub.fi/
Sähkönmyyntisopimukseen liittyvät tiedot löydät myyjänonline-palvelusta, kysythän palvelusta lisää omalta sähkönmyyjältäsi!